وکالت تخصصی در مشهد وکالت

وکیل خانواده در مشهد

از منظر یک وکیل خانواده در مشهد وکالت ، رسیدگی به دعاوی خانواده که شامل دعوی مطالبه مهریه، طلاق، نفقه، طلاق توافقی و…می باشد در صلاحیت دادگاه خانواده که یک دادگاه اختصاصی بوده و صرفا به مسائل و دعاوی خانواده رسید گی مینماید، خواهد بود.
مثلا چنانچه زوجینی قصد جدایی به شیوه توافقی داشته باشند، می بایست این متارکه را به شکل طلاق توافقی انجام دهند و مرجع قضایی جهت رسیدگی به این دادخواست طلاق توافقی همان دادگاه خانواده در محل اقامت این زوجین خواهد بود.
همچنین این وکیل خانواده در مشهد وکالت در ادامه توضیح می دارد البته دادگاه خانواده صرفا به مصادیق و دعاوی حقوقی خانواده رسیدگی می نماید و صلاحیت رسیدگی به انواع جرائم کیفری در مسائل خانواده را ندارد. بنابراین محاکم خانواده فقط به جنبه حقوقی مسائل خانواده توجه و بررسی می نماید و به جنبه کیفری ان رسیدگی نمی نماید. البته اثبات جنبه کیفری بعنوان یک دلیل در جنبه حقوقی آن میتواند مورد استناد قرار گیرد.

 

وکیل خانواده

 

فی المثل اثبات ضرب و شتم زوجه توسط زوج در دادگاه کیفری بعنوان مستند و دلیل در پیشبرد پرونده حقوقی طلاق در دادگاه خانواده قطعا موثر خواهد بود.

دعاوی خانواده از جمله دعاوی طلاق، طلاق توافقی، مهریه و…را می توانید حسب مورد به وکلای آقا و یا وکلای خانم که در خصوص این نوع از دعاوی دارای تبحر و تجربه ویژه می باشند بسپارید.

جهت ارتباط با مشهد وکالت می توانید در ساعات اداری از طریق شماره های ذیل تماس حاصل فرمایید:

۰۵۱-۳۷-۶۷-۸۰-۹۰

۰۹۱۵-۸۰-۷۰-۱۶۴

نکته 1 : مشاوره حقوقی به صورت حضوری و با تعیین وقت قبلی از طریق شماره های ارتباطی فوق انجام می گردد. مشاوره حقوقی به صورت تلفنی نیز امکانپذیر است.

نکته 2 : مشاوره حقوقی به صورت حضوری یا تلفنی دارای هزینه حق المشاوره می باشد.

نکته3 : در مشهد وکالت حق الوکاله قابلیت اقساط دارد.

زمان ملاقات به وقت ایران-مشهد : روز های شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۷ الی ۲۱ می باشد.