وکالت تخصصی در مشهد وکالت

بهترین وکیل داوری در مشهد

بهترین وکیل داوری در مشهد در خصوص نحوه و چگونگی انجام امور داوری آگاهی کامل داشته و بر کلیه قوانین و مقررات داوری وقوف و تسلط دارد. بعنوان مثال بهترین وکیل داوری در مشهد مطلع است که مرکز داوری اتاق ایران با هدف و به منظور حل و فصل اختلافات بازرگانی داخلی و خارجی بر مبنای « قانون اساسنامه مرکز داوری اتاق ایران» مصوب 14 / 11 / 1380 تأسیس گردید. وکیل داوری در مشهد واقف است که این مرکز داوری دارای استقلال مالی و اداری است و با تشکیل مرکز داوری برای نخستین بار مفهوم داوری سازمانی وارد نظام حقوقی ایران شده است.

بهترین وکیل داوری در مشهد

همچنین وکیل داوری در مشهد مستحضر است که محل مرکز داوری شهر تهران است و داوری تجاری به دو قسم است:
1-داوری تجاری داخلی: هرگاه در زمان انعقاد قرارداد داوری تجاری طرفین اختلاف هر دو تابعیت ایرانی داشته و تبعه ایران باشند داوری تجاری داخلی گویند.
2- داوری تجاری بین‌المللی: چنانچه هنگام انعقاد قرارداد داوری تابعیت یکی از طرفین مربوطه به کشوردیگری باشد و بعبارتی ان شخص تبعه کشور دیگری غیر از ایران باشد، داوری تجاری بین المللی گویند.

لازم به توضیح است طبق ماده 2 آئين نامه داخلی مركز داوري اتاق ايران، مرکز داوری می‌تواند به‌منظور تشویق و ترویج داوری و نیز تسهیل مراجعه به مرکز داوری و استفاده از خدمات آن، در اتاق بازرگانی هریک از مراکز استان دفتری تأسیس نماید که مستقیماً زیر نظر دبیرخانه مرکز فعالیت خواهند نمود.
انجام امور و قراردادهای داوری از موارد تخصصی و با اهمیت می باشد. انجام امور داوری تجاری و غیر تجاری خود را به وکیل متخصص داوری در مشهد وکالت بسپارید.

جهت ارتباط با مشهد وکالت می توانید در ساعات اداری از طریق شماره های ذیل تماس حاصل فرمایید:

۰۵۱-۳۷-۶۷-۸۰-۹۰

۰۹۱۵-۸۰-۷۰-۱۶۴

نکته ۱: مشاوره حقوقی به صورت حضوری و با تعیین وقت قبلی از طریق شماره های ارتباطی فوق انجام می گردد. مشاوره حقوقی به صورت تلفنی نیز امکانپذیر است.

نکته ۲ : مشاوره حقوقی به صورت حضوری یا تلفنی دارای هزینه حق المشاوره می باشد.

نکته۳ : در مشهد وکالت حق الوکاله قابلیت اقساط دارد.

زمان ملاقات به وقت ایران-مشهد : روز های شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۷ الی ۲۱ می باشد.