وکالت تخصصی در مشهد وکالت

بهترین وکیل خانم در مشهد

وکیل خوب در مشهد

انتخاب‌یک وکیل حاذق و حرفه‌ای، مسئله‌ای بسیار مهم جهت پیش بردن دقیق مسائل حقوقی است. نداشتن تجربه و دانش حقوقی افراد موجب میشود نیازمند‌یک فرد با تجربه و تاثیرگذار در‌این زمینه باشیم. سرکار خانم محبوبه توکلی با سالها تجربه‌ی کار حرفه‌ای وکالت از جمله بهترین وکلای مشهد هستند که ادامه میتوانید سابقه‌ی حقوقی و حرفه‌ای‌ ایشان را مطالعه نمایید.

مشاوره حقوقی و وکالت تخصصی با وکیل متخصص خانم در دپارتمان حقوقی – تخصصی مشهد وکالت، سرکار خانم محبوبه توکلی وکیل پایه‌یک دادگستری و عضو رسمی کانون وکلای دادگستری مرکز ( تهران) با بیش از ۱۶ سال سابقه حرفه‌ای وکالت در محاکم‌ایران از جمله محاکم تهران- مشهد.

✍ مشاوره حقوقی و وکالت تخصصی در انواع:

دعاوی خانواده: مانند مطالبه مهریه، طلاق، طلاق توافقی، عدم تمکین

دعاوی وصایت: ارث، گواهی انحصار وراثت، تقسیم ترکه، مطالبه سهم الارث

دعاوی تجاری: چک، سفته ، وصول مطالبات

دعاوی ملکی و اراضی در مشهد: دعاوی خلع‌ید، رفع تصرف عدوانی، الزام به تنظیم سند رسمی، املاک مشاع، تخلیه املاک تجاری،اثبات مالکیت

ابطال معامله: فسخ مبایعه نامه، فسخ قرارداد

بهترین وکیل خانم در مشهد

وکیل خانم خوب در مشهد

سرکار خانم محبوبه توکلی عهده دار وکالت در خصوص نحوه طرح دعاوی حقوقی، دعاوی خانواده از جمله مهریه، طلاق، طلاق توافقی در مشهد میباشند. طبق نظر‌ ایشان در تنظیم دادخواست اولیه و لوایح دفاعی می بایست نهایت توجه و دقت نظر بکار برده شود و در‌این خصوص کوچکترین خطا و بی مبالاتی می تواند آثار منفی مالی و بعضا حیثیتی برای موکل محترم بوجود آورد.
متن ذیل، شرح دادخواست حجر در مشهد که در قسمت خواسته آن، تقاضای صدور حکم حجر تعریف شده و توسط بهترین وکیل خانم در مشهد وکالت تهیه و تنظیم گردیده است.
به موجب قانون حمایت از خانواده، رسیدگی به امور و دعاوی زیر از جمله دعوی الزام به تمکین در صلاحیت دادگاه خانواده می باشد.

۱ـ نامزدی و خسارات ناشی از بر هم زدن آن

۲ـ نکاح دائم، موقت و اذن در نکاح

۳ـ شروط ضمن عقد نکاح

۴ـ ازدواج مجدد

۵ – جهیزیه

۶ – مهریه

۷ـ نفقه زوجه و اجرت‌المثل‌ایام زوجیت

۸ – تمکین و نشوز

۹ـ طلاق، رجوع، فسخ و انفساخ نکاح، بذل مدت و انقضای آن

۱۰ـ حضانت و ملاقات طفل

۱۱ـ نسب

۱۲ـ رشد، حجر و رفع آن

۱۳ـ ولایت قهری، قیمومت، امور مربوط به ناظر و امین اموال محجوران و وصایت در امور مربوط به آنان

۱۴ـ نفقه اقارب

۱۵ـ امور راجع به غایب مفقودالاثر

۱۶ـ سرپرستی کودکان بی‌سرپرست

۱۷ـ اهدای جنین

۱۸ـ تغییر جنسیت

 

بهترین وکیل خانم طلاق در مشهد

« طلاق از سوی مرد »

براساس شرع و قانون حق طلاق با مرد است. مطابق ماده ۱۱۳۳ قانون مدنی، زوج می تواند با رعایت حقوق زن، زوجه خود را طلاق دهد و رضایت زوجه در طلاق ملاک نخواهد بود. بنابراین مرد پس از صدور گواهی عدم امکان سازش می‌تواند همسر خود را مطلقه نماید. البته صدور گواهی عدم امکان سازش به سادگی نبوده و پس از رعایت حقوق کامل زوجه‌ این گواهی صادر می‌گردد.

طلاق از سمت زوج، طلاق رجعی است، به‌این معنا که تا قبل از اجرای صیغه طلاق و‌یا تا اتمام مدت عده زوجه به محض پشیمانی زوج و رجوع وی به زوجه، طلاق باطل می‌گردد و فرایند رسیدگی به آن متوقف خواهد شد.

« مراحل طلاق از سوی مرد »

۱- دادخواست صدور گواهی عدم امکان سازش: اولین قدم برای طلاق،‌این است که مرد به‌ یکی از دفاتر خدمات قضایی مراجعه کرده و دادخواست صدور گواهی عدم سازش را تنظیم، و به دادگاه خانواده ارسال کند.

۲- ارجاع به داوری: دادگاه زن و شوهر را به داوری ارجاع می دهد و آن ها مکلفند‌ یک شخص متاهل واجد شرایط از نزدیکانشان را به عنوان داور معرفی کنند.

۳- پرداخت حق و حقوق مالی زن: در صورتی که طلاق از طرف زوج باشد، مکلف است حق و حقوق مالی زن شامل مهریه، نفقه، اجرت المثل، نحله و از‌این قبیل را به او پرداخت کند.

۴- دریافت گواهی عدم امکان سازش از دادگاه: در صورتی که دادگاه تشخیص دهد، امکان ادامه زندگی مشترک برای زن و شوهر وجود ندارد، گواهی عدم امکان سازش برای آن ها صادر می کند.

۵- مراجعه به دفاتر ازدواج و طلاق: در مرحله آخر زوجین باید با در دست داشتن گواهی عدم امکان سازش به‌یکی از دفاتر ازدواج و طلاق مراجعه کرده و از‌ این طریق صیغه طلاق را جاری کنند.

 

بهترین وکیل برای طلاق توافقی در مشهد

طلاق توافقی چیست؟

طلاق توافقی نوعی از طلاق است که در آن زوج و زوجه (زن و شوهر) بنا به هر دلیلی به‌این نتیجه و قطعیت می‌رسند که امکان ادامه زندگی مشترک برایشان مقدور نیست و تصمیم به جدایی و طلاق می‌گیرند و در ارتباط با کلیه مسائل مربوط به زندگی مشترک و دیون و تکالیف آن با‌یکدیگر به تفاهم و توافق می‌رسند. در واقع شرایط طلاق توافقی همانطور که از نام آن پیداست کاملاً بستگی به توافقات زوجین دارد که مهمترین آن‌ها عبارتند از:

حضانت فرزند‌یا فرزندان مشترک، نفقه زوجه و فرزندان، مهریه، نفقه، جهیزیه، اجرت المثل دوران زوجیت (در صورت وجود)

مواردی که زوجین در مورد آن تفاهم دارند برای دادگاه نیز محترم و قابل قبول است و در رای دادگاه (گواهی عدم امکان سازش) ذکر می‌گردد.

توجه: چنانچه متقاضیان طلاق توافقی از مشهد وکالت خواستار اخذ وکیل خانم در انجام پروسه طلاق توافقی در دادگاه مربوطه باشند، وکیل متخصص در طلاق توافقی در مشهد وکالت در خصوص تنظیم توافقات، موکلین خود را‌یاری نموده و کلیه توافقات را وفق موازین قانونی و به لسان حقوقی مکتوب نموده و در قالب‌یک سند عادی و تحت عنوان‌ یک توافقنامه‌ای قانونی که حائز آثار حقوقی می باشد تنظیم می نماید تا چنانچه مورد پذیرش موکلین زوجین قرار گرفت آن را بعنوان‌یک توافقنامه فی مابین امضاء نمایند و به ضمیمه دادخواست تقدیمی پیوست کرده و در دادگاه به آن استناد می نماید.

همچنین کلیه مراحل و اقدامات لازم بدون حضور زوجین‌یا موکل از جمله: حضور در مراجع قضائی، دادگاه خانواده، دفترخانه ثبت طلاق جهت اجرای صیغه طلاق و… توسط وکلای مجرب و متعهد اعم از وکیل آقا‌ یا وکیل خانم در گیلان وکالت انجام می‌گیرد.

مرحله اول: بعنوان اولین اقدام در انجام طلاق توافقی ثبت نام در سامانه مداخله در امر طلاق می باشد. بدین توضیح که: متقاضیان گرامی باید ابتدا به سامانه نوبت دهی طلاق مراجعه نموده و با ثبت اطلاعات خود در‌ این سامانه، اقدام به دریافت نوبت از مراکز غربالگری نمایند و در زمان تعیین شده به مرکز غربالگری‌ یا مراکز مشاوره خانواده مراجعه کنند.

پس از انجام مشاوره‌های لازم، باید گواهی عدم انصراف از طلاق را از مرکز مربوطه دریافت کنند که‌ این گواهی در هنگام ثبت دادخواست طلاق توافقی، به دفاتر خدمات الکترونیک قضایی تحویل داده می‌شود و دفتر خدمات الکترونیک قضایی، دادخواست را ثبت و به دادگاه خانواده صالح ارجاع می‌نمایند.

وکیل خانم خوب در مشهد

مدارک لازم برای طلاق توافقی

برای رسیدگی به دادخواست طلاق توافقی و ثبت آن در دفاتر طلاق نیاز به مدارکی است که زوجین‌یا وکلای آن‌ها باید در اختیار داشته باشند.

این مدارک شامل :

شناسنامه، کارت ملی، عقدنامه (در صورت نبودن اصل آن میتوان با مراجعه به دفترخانه‌ای که ازدواج در آن ثبت شده است رونوشت آن را اخذ نمود.) گواهی عدم بارداری زن در صورتیکه باکره یا‌ یائسه نیست، گواهی بکارت در صورتی که زن باکره است و توافقنامه کتبی مبنی بر توافقات زوجین در مورد مسائل مختلف مانند مهریه، نفقه، حضانت فرزند یا فرزندان، نفقه فرزند یا فرزندان و…

طلاق از سمت زوج، طلاق رجعی است. به‌این معنا که تا قبل از اجرای صیغه طلاق و‌ یا تا اتمام مدت عده زوجه به محض پشیمانی زوج و رجوع وی به زوجه، طلاق باطل می‌گردد و فرایند رسیدگی به آن متوقف خواهد شد.

 

وکیل خانواده خانم در مشهد

جهت ارتباط با مشهد وکالت می توانید در ساعات اداری از طریق شماره های ذیل تماس حاصل فرمایید:

۰۵۱-۳۷-۶۷-۸۰-۹۰

۰۹۱۵-۸۰-۷۰-۱۶۴

نکته ۱ : مشاوره حقوقی به صورت حضوری و با تعیین وقت قبلی از طریق شماره های ارتباطی فوق انجام می گردد. مشاوره حقوقی به صورت تلفنی نیز امکانپذیر است.

نکته ۲ : مشاوره حقوقی به صورت حضوری‌یا تلفنی دارای هزینه حق المشاوره میباشد.

نکته۳ : در مشهد وکالت حق الوکاله قابلیت اقساط دارد.

زمان ملاقات به وقت‌ایران- مشهد : روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۷ الی ۲۱ میباشد.