وکالت تخصصی در مشهد وکالت

ارتباط با مشهد وکالت

✍ گروه وکلای متخصص و مجرب در دپارتمان حقوقی- تخصصی- ملکی مشهد وکالت با سالها تجربه و سوابقی درخشان در خصوص دعاوی ملکی-املاک در مشهد، تهران و سراسر کشور ضمن ارائه رهنمود و مشاوره حقوقی ویژه، به انجام وکالت تخصصی در انواع دعاوی ملکی، املاک و اراضی در مشهد مبادرت می ورزد.

 دعاوی ملکی _ املاک_ اراضی و مالکیت، و همچنین سایر دعاوی حقوقی و شکایات کیفری،امور بسیار مهم، تخصصی و پیچیده ای است لذا مستلزم کسب مشاوره و صلاحدید از اهل فن کاردان و متخصص آن خواهد بود و می بایست توسط وکیل _ وکلای متخصص که در دعاوی ملکی _ املاک و سایر دعاوی دانش علمی و تجربه عملی دارند، مورد بررسی موشکافانه حقوقی قرار گیرد.

ارتباط با مشهد وکالت

ارتباط با مشهد وکالت

در این خصوص دپارتمان حقوقی- تخصصی- ملکی مشهد وکالت با کادری تخصصی و مجرب از وکیل _ وکلای حرفه ای _ متخصص و طراز اول در دعاوی ملکی _ املاک و مالکیت و سایر دعاوی در مشهد با مدیریت جناب آقای سعید عابدیان وکیل پایه یک دادگستری و کارشناس ارشد حقوق خصوصی وپژوهشگر دوره دکتری خصوصی. و دارنده آرای توفیقی درخشانی در انواع دعاوی ملکی و املاک،و انواع دعاوی حقوقی و امور کیفری مختلف مفتخر است احقاق حقوق حقه شما را برعهده گرفته و مورد پیگیری حقوقی و دفاع قانونی خود قرار دهد.

نکات بسیار مهم در دعوی الزام به تنظیم سند رسمی غیر منقول

1- وجود قراردادی که به صراحت تعهد به انتقال مال غیرمنقول مورد معامله را جزء تعهدات فروشنده آورده باشد.

2- در دعوی الزام به تنظیم سند رسمی تعهد صریح فروشنده در قرارداد به حضور در تاریخ معین در دفتر اسناد رسمی مشخص جهت امضاء سند انتقال.

3- مطلوب است که وجه التزام یا به اصطلاح جریمه ی موثری برای عدم حضور فروشنده در دفتر اسناد رسمی، پیش بینی شده باشد.

4- گواهی عدم حضور فروشنده در دفتر اسناد رسمی از دفترخانه معینه توسط خریدار اخذ شده باشد.

5- اگر اظهار نامه ای برای حضور در دفتر اسناد رسمی بوسیله خریدار به فروشنده ابلاغ شده تصویر برابر اصل شده آن پیوست دادخواست شود.

6- در دعوی الزام به تنظیم سند رسمی عنداللزوم تامین دلیل برای اثبات تصرف خریدار در مورد معامله انجام و سوابق آن پیوست دادخواست شود.

7- قبل از اقامه دعوی اطمینان حاصل شود که ملک مورد معامله در رهن با بازداشت نباشد. زیرا دادگاه به انتقال ملکی که در رهن دیگری یا بازداشت است رای نخواهد داد.

8- در صورتی که مورد معامله بنا ( اعم از مسکونی ،تجاری ،اداری ) است قبل از اقامه دعوی اطمینان حاصل شود که ملک مورد معامله دارای پایان کار و گواهی عدم خلاف از شهرداری میباشد. زیرا صدور و انتقال سند در شهرها منوط به پایان کار و گواهی عدم خلاف شهرداری است.

9- در دعوی الزام به تنظیم سند رسمی  مورد معامله باید دارای سابقه ثبتی یا در جریان ثبت باشد. برای املاکی که سابقه ثبتی ندارد یا در جریان ثبت نیست انتقال سند رسمی موضوعیت ندارد.دادخواست بایستی به تعداد فروشندگان بعلاوه یک نسخه و به دادگاه محلی که ملک در آنجا قرار دارد تسلیم شود.

ارتباط با مشهد وکالت

ارتباط با مشهد وکالت

دادگاه صالح برای رسیدگی به الزام به تنظیم سند رسمی

مطابق ماده 12 قانون آیین دادرسی مدنی دادگاه صالح برای رسیدگی به امور مربوط به اموال غیر منقول دادگاهی است که محل وقوع ملک در حوزه ی آن دادگاه باشد اگرچه خوانده در آن حوزه مقیم نباشد.

✍ « مزایای تنظیم دادخواست الزام به تنظیم سند رسمی توسط وکیل »

1- مدت زمانی که سند رسمی به نام خریدار میشود کمتر میباشد.

2- نیازی به حضور خریدار در دادگاه و مراحل رسیدگی نخواهد بود.

3- وکیل میتواند خسارتی را که در قرارداد پیش بینی شده است را سریعا از فروشنده مطالبه کند.

4- در صورتیکه ملک در رهن باشد وکیل میتواند فک رهن آن را از فروشنده بخواهد.

5- در صورتیکه فروشنده حاضر به انتقال و تنظیم سند نشد وکیل میتواند با حضور مامور دادگاه برای تنظیم سند رسمی به نام خریدار در محضر اقدام کند.

✳️ آیا می دانید حق کمیسیون مشاوران املاک نصف شده است؟

✅ بر اساس تصمیم سازمان صنعت معدن و تجارت استان تهران، حق کمیسیون مشاوران املاک برای قراردادهای خرید و فروش که تا پیش از این نیم درصد از هر طرف معامله بود به ۲۵ صدم درصد از هر یک از طرفین کاهش پیدا کرد.

✍ «نکته بسیار مهم»

چنانچه در اثر عدم آگاهی حقوقی برای طرح یک دعوایی در مرجع قضایی، عنوان اشتباهی انتخاب شود مثلا موضوع یک دعوی ملکی خلع ید است و می بایست دعوی خلع ید اقامه شود ولی در اثر عدم دانش حقوقی دعوی تخلیه ید مطرح شود دادگاه قرار عدم استماع دعوا صادر می کند و کلیه هزینه های دادرسی و ابطال تمبر که پرداخت شده است دیگر قابل استرداد نیست. بنابراین داشتن علم و دانش حقوقی در طرح انواع و اقسام دعاوی به ویژه دعاوی ملکی و تجاری که بسیار دعاوی حساس و مهمی می باشد از تخصص و اهمیت به سزایی برخوردار است. لذا در این موارد عقل و منطق ایجاب میکند که درطرح امور حقوقی علی الخصوص انواع دعاوی ملکی و تجاری از وکیل متخصص و مجرب که در آن زمینه سابقه، تخصص و مهارت ویژه دارد مشاوره حقوقی کسب نموده و عندالزوم از وکالت تخصصی وی بهره مند گردید.

ارتباط با مشهد وکالت

ارتباط با مشهد وکالت

مشاوره حقوقی – وکالت تخصصی
ویژه دعاوی ملکی ، املاک و اراضی از جمله : تصرف عدوانی، خلع ید، دعاوی املاک مشاع، تنظیم قراردادهای ملکی، الزام به تنظیم سند رسمی، دعوی اثبات مالکیت، تخلیه ملک، انتقال ملک غیر، معامله معارض، ابطال سند، دعاوی پیمانکاری، تعهدات قراردادی، داوری و … توسط بهترین وکلای متخصص، مجرب و متعهد در دپارتمان تخصصی – ملکی مشهد وکالت با مدیریت جناب آقای سعید عابدیان وکیل پایه یک دادگستری و کارشناس ارشد حقوق خصوصی وپژوهشگر دوره دکتری خصوصی.

دفتر مشهد وکالت: مشهد – بلوار سجاد – چهارراه بزرگمهر – مجتمع تجاری ایران زمین – طبقه پنجم واحد 503   .  به مدیریت سعید عابدیان وکیل پایه یک دادگستری

تلفن تماس به وقت ایران_ مشهد

90 80 67 37 051

164 70 80 0915

07 77 509 0915

نکته ۱ : مشاوره حقوقی به صورت حضوری و با تعیین وقت قبلی از طریق شماره های ارتباطی فوق انجام می گردد. مشاوره حقوقی به صورت تلفنی نیز امکانپذیر است.

نکته ۲ : مشاوره حقوقی به صورت حضوری یا تلفنی دارای هزینه حق المشاوره می باشد.

نکته۳ : در مشهد وکالت حق الوکاله قابلیت اقساط دارد.

زمان ملاقات به وقت ایران_مشهد : روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۷ الی ۲۱ می باشد.

مطالب مرتبط

وکیل در مشهد

بهترین وکیل در مشهد

بهترین وکیل مشهد

وکیل خوب در مشهد

مشاوره حقوقی در مشهد

وکیل ملکی در مشهد

بهترین وکیل ملکی در مشهد

بهترین وکیل دعاوی ملکی در مشهد

بهترین وکیل املاک در مشهد

بهترین وکیل دعاوی املاک در مشهد

وکیل دعاوی املاک در مشهد

وکالت تخصصی دعاوی ملکی در مشهد

وکیل خوب ملکی در مشهد

وکیل خلع ید در مشهد

وکیل رفع تصرف عدوانی در مشهد

وکیل الزام به تنظیم سند رسمی در مشهد

وکیل معامله معارض در مشهد

وکیل املاک مشاع در مشهد

وکیل انتقال مال غیر در مشهد

وکیل اثبات مالکیت در مشهد

وکیل فسخ قرارداد در مشهد

وکیل فسخ معامله در مشهد

وکیل تجاری در مشهد

وکیل خوب تجاری در مشهد

بهترین وکیل چک در مشهد

بهترین وکیل سفته در مشهد

بهترین وکیل خانم در مشهد

بهترین وکیل ارث در مشهد

بهترین وکیل مهریه در مشهد

بهترین وکیل طلاق در مشهد

وکیل طلاق توافقی در مشهد

بهترین وکیل طلاق توافقی در مشهد

بهترین وکیل کیفری در مشهد