وکالت تخصصی در مشهد وکالت

وکیل انتقال مال غیر در مشهد

وکیل انتقال مال غیر در مشهد

✍ گروه وکلای متخصص و مجرب در دپارتمان حقوقی- تخصصی- ملکی مشهد وکالت با سالها تجربه و سوابقی درخشان در خصوص دعاوی ملکی-املاک در مشهد، تهران و سراسر کشور ضمن ارائه رهنمود و مشاوره حقوقی ویژه، به انجام وکالت تخصصی در انواع دعاوی ملکی، املاک و اراضی در مشهد مبادرت می ورزد.

انتقال مال اعم از منقول و غیر منقول،مثل ملک، املاک دیگری بدون اطلاع او را «فروش مال غیر» می‌گویند. این کار از جرایمی است که علاوه بر جنبه خصوصی، دارای جنبه عمومی نیز هست؛ یعنی خاطی نه تنها به خاطر ضرر رساندن به یک نفر قابل تعقیب و مجازات است، بلکه به‌ دلیل آسیب زدن به آرامش و نظم جامعه هم با کسی که این کار را انجام دهد، برخورد می‌شود.

وکیل انتقال مال غیر در مشهد

 

بنابراین فروش و انتقال ملک متعلق به دیگری جرم است و دارای مجازات میباشد. بهترین وکیل انتقال مال غیر در مشهد مستحضر است که تکلیف چنین انتقال و معامله ای از نظر قانونی می تواند بطلان باشد. بنابراین وکیل کیفری در مشهد پس از اثبات جرم انتقال ملک غیر در دادگاه کیفری می تواند با استناد به حکم قطعی کیفری جهت استفاده از اثار حقوقی ابطال در دادگاه حقوقی دادخواست ابطال آن انتقال(معامله) و خلع ید متصرف را مطرح نماید.

وکیل کیفری در مشهد برای طرح شکایت کیفری جرم انتقال ملک غیر، باید در دادسرای عمومی و انقلاب محل وقوع جرم یعنی دادسرایی که در حوزه آن مبایعه نامه یا سند انتقال آن ملک تنظیم شده است مراجعه نماید. مثلا چنانچه ملک مورد فروش به غیر در مشهد باشد و همین ملک مورد نظر که بدون اجازه مالک مورد فروش از سوی شخصی غیر از مالک واقعی قرار گرفته است در بجنورد مورد فروش قرار گرفته باشد، بنابراین دادسرای محل فروش که بجنورد است صلاحیت رسیدگی خواهد داشت.

وکیل انتقال مال غیر در مشهد

حال چنانچه متهم متواری شود همچنان همان دادسرای محل انجام معامله صالح به رسیدگی به جرم فروش ملک غیر خواهد بود.

مسئولیت های مالک اصلی ملک مورد انتقال

هر زمان که مالک اصلی از این فروش و انتقال آگاه شود باید ظرف یک ماه از تاریخ اگاه شدن برای خریدار اظهارنامه رسمی بفرستد و مالکیت خود را به مشارالیه اطلاع دهد وگرنه چنانچه مالک بعد از انقضای این مدت یک ماه هیچ اقدامی ننماید برای او نیز ممکن است موضوع معاونت در جرم مطرح گردد.
اثبات جرم فروش مال یا ملک غیر به دیگری و استفاده از اثار حکم کیفری جهت ابطال آن معامله موضوعی حقوقی و بسیار حساس و تخصصی می باشد. احقاق حق در پرونده ملکی خود در باب اثبات جرم انتقال ملک غیر را به وکیل متخصص ملکی و وکیل کیفری در مشهد وکالت بسپارید.

✍ مشاوره حقوقی – وکالت تخصصی
ویژه دعاوی ملکی ، املاک و اراضی از جمله : تصرف عدوانی،خلع ید، دعاوی املاک مشاع، تنظیم قراردادهای ملکی، الزام به تنظیم سند رسمی، دعوی اثبات مالکیت، تخلیه ملک، انتقال ملک غیر، معامله معارض، ابطال سند، دعاوی پیمانکاری، تعهدات قراردادی، داوری و … توسط بهترین وکلای متخصص، مجرب و متعهد در دپارتمان تخصصی – ملکی مشهد وکالت با مدیریت جناب آقای سعید عابدیان وکیل پایه یک دادگستری و پژوهشگر دکتری حقوق خصوصی.

جهت ارتباط با مشهد وکالت می توانید در ساعات اداری از طریق شماره های ذیل تماس حاصل فرمایید:

۰۵۱-۳۷-۶۷-۸۰-۹۰

۰۹۱۵-۸۰-۷۰-۱۶۴

نکته ۱ : مشاوره حقوقی به صورت حضوری و با تعیین وقت قبلی از طریق شماره های ارتباطی فوق انجام می گردد. مشاوره حقوقی به صورت تلفنی نیز امکانپذیر است.

نکته ۲ : مشاوره حقوقی به صورت حضوری یا تلفنی دارای هزینه حق المشاوره می باشد.

نکته ۳ : در مشهد وکالت حق الوکاله قابلیت اقساط دارد.

زمان ملاقات به وقت ایران-مشهد : روز های شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۷ الی ۲۱ می باشد.