وکالت تخصصی در مشهد وکالت

وکالت طلاق توافقی در مشهد

یکی از خدمات حقوقی ویژه دعاوی خانواده، انجام وکالت در طلاق توافقی در مشهد وکالت می باشد.
سپری کردن مراحل طلاق توافقی، پروسه حقوقی خاص خود را داشته و وکلای متخصص در طلاق توافقی در دپارتمان تخصصی-حقوقی مشهد وکالت ضمن اعلام آمادگی خود جهت ارائه مشاوره حقوقی و انجام وکالت در طلاق توافقی در مشهد به توضیح برخی نکات قضایی راجع به موضوع طلاق توافقی اشاره می نمایند.

در طلاق توافقی طبق قانون، مراجعه به مشاوره الزامی است. قاضی هم نمی‌تواند بدون رأی مشاوره حکم طلاق توافقی را صادر کند.

 

وکالت طلاق توافقی در مشهد

 

وکالت طلاق توافقی در مشهد

در طلاق توافقی زوجین هر دو متقاضی طلاق بوده و در تمامی امور با یکدیگر توافق کرده‌اند که باید با مراجعه شخصی به دادگاه خانواده یا توسط وكیل خانواده خود، اعلام توافق خود را در اموری همچون وصول یا بذل مهریه، نفقه ایام عده، حضانت فرزند بعد از طلاق، ملاقات فرزند، شیوه استرداد جهیزیه و سایر حقوق دوران زوجیت را کتبا نوشته و به دادگاه جهت ضبط در پرونده تقدیم کنند. 

وکالت طلاق توافقی در مشهد

دادگاه در هنگام صدور گواهی عدم امکان سازش باید اطمینان حاصل کند که زوجه باردار نیست و رویه قضایی در این مورد آن است که زوجه برای معاینه و صدور گواهی به پزشک مورد اعتماد (معمولا پزشکی قانونی) معرفی می‌شود یا آن که دادگاه بر مبنای اقرار زوجه به باردار نبودن مراتب را گواهی می‌کند. مدت اعتبار گواهی عدم امکان سازش سه ماه از تاریخ صدور است و اگر تا پایان آن مدت، طرفین یا یکی از آنها برای ثبت به دفترخانه مراجعه نکند، گواهی مذکور از درجه اعتبار ساقط است.

در صورت اخذ وکیل طلاق توافقی در مشهد وکالت قطعا امتیازات ویژه ای برای موکل وجود خواهد داشت. از جمله اینکه: داشتن وکیل در کیفیت کار و حفظ حقوق موکل ( مخصوصا بانوان )
  و هم چنین مدت زمان انجام طلاق توافقی کاملا تاثیر گذار است.
در صورت گرفتن وکیل نیاز به حضور هیچ یک از خواهان طلاق نیست. بنابراین لطمه شغلی و یا حیثیتی که احیانا ممکن است برای بعضی از افراد در اثر حضور در دادگاه خانواده محتمل شود به ایشان وارد نمی آید .
اضطراب و تنش  زوجین در شرف طلاق توافقی کاهش می یابد.

مشاوره حقوقی و وکالت تخصصی در دعاوی خانواده از جمله طلاق، طلاق توافقی، مهریه و سایر دعاوی حقوقی، تجاری و ملکی.

جهت ارتباط با مشهد وکالت می توانید در ساعات اداری از طریق شماره های ذیل تماس حاصل فرمایید:

۰۵۱-۳۷-۶۷-۸۰-۹۰

۰۹۱۵-۸۰-۷۰-۱۶۴

نکته ۱: مشاوره حقوقی به صورت حضوری و با تعیین وقت قبلی از طریق شماره های ارتباطی فوق انجام می گردد. مشاوره حقوقی به صورت تلفنی نیز امکانپذیر است.

نکته ۲ : مشاوره حقوقی به صورت حضوری یا تلفنی دارای هزینه حق المشاوره می باشد.

نکته۳- در مشهد وکالت حق الوکاله قابلیت اقساط دارد.

زمان ملاقات به وقت ایران-مشهد : روز های شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۷ الی ۲۱ می باشد.