وکالت تخصصی در مشهد وکالت

بهترین وکیل طلاق در مشهد

وکیل طلاق

 

بهترین وکیل طلاق در مشهد وکیلی است که در دعوی طلاق در مشهد دانش و تبحر حقوقی دارد و در وهله اول تمام مساعدت و سعی خود را در ایجاد سازش و حل و فصل اختلاف بین زوجین بکار می برد. بهترین وکیل طلاق در مشهد جهت اجرای حق و عدالت تلاش میکند و به خوبی واقف است که حق طلاق با زوج است و مرد میتواند در هر زمانی برای طلاق همسرش اقدام کند ولی این به آن معنی نمیباشد که حق و حقوق زن ضایع شود بلکه مرد زمانی میتواند زن را طلاق دهد که تکلیف حق و حقوق زن را مشخص و پرداخت کند که این حق و حقوق عبارتند از: مهریه، نفقه، اجرت المثل، شرط تنصیف دارایی…
همچنین البته زوج می تواند به زن وکالت در طلاق دهد.
اعطای حق طلاق از جانب مرد به زن در قالب يک سند تک‌ برگي تحت عنوان وكالت‌نامه است كه در يكي از دفاتر اسناد رسمی تنظيم می‌شود نه دفاتر ازدواج و طلاق. برخي از زوجين به اشتباه برای دادن حق طلاق به دفترخانه‌ای كه ازدواج آنها را به ثبت رسانيده، مراجعه می‌كنند و این در حالی است كه بايد به يكی از دفاتر اسناد رسمی برای تنظيم اين وكالت‌نامه مراجعه کنند.
به قطع و یقین درصورتیکه فرایند طلاق توسط وکیل محترم دادگستری انجام شود امتیازات فراوانی خواهد داشت از جمله اینکه نیازی به حضور زن و مرد در جلسات دادرسی نمیباشد و وکیل به جای آنها در جلسات شرکت خواهد کرد. طرح و دفاع در انواع دعاوی خانواده از جمله دعوی طلاق در مشهد خود را به وکلای متخصص در مشهد وکالت بسپارید.

جهت ارتباط با مشهد وکالت می توانید در ساعات اداری از طریق شماره های ذیل تماس حاصل فرمایید:

۰۵۱-۳۷-۶۷-۸۰-۹۰

۰۹۱۵-۸۰-۷۰-۱۶۴

نکته ۱: مشاوره حقوقی به صورت حضوری و با تعیین وقت قبلی از طریق شماره های ارتباطی فوق انجام می گردد. مشاوره حقوقی به صورت تلفنی نیز امکانپذیر است.

نکته ۲ : مشاوره حقوقی به صورت حضوری یا تلفنی دارای هزینه حق المشاوره می باشد.

نکته۳- در مشهد وکالت حق الوکاله قابلیت اقساط دارد.

زمان ملاقات به وقت ایران-مشهد : روز های شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۷ الی ۲۱ می باشد.