وکالت تخصصی در مشهد وکالت

وکیل مهریه درمشهد

یک وکیل مهریه در مشهد وکالت که ضمن ارائه مشاوره حقوقی در مشهد همواره در احقاق حقوق بانوان و موکلین خانم نهایت تلاش و مساعی خود را بکار می برد، اظهار می دارد که خیانت ، رابطه نامشروع، به زندان رفتن زنی که شوهر دارد ، هیچ کدام مانع منتفی شدن مهریه زن نمیباشد و چنین زنی میتواند حتی از زندان نیز دادخواست مطالبه مهریه به طرفیت شوهر تقدیم دادگاه نماید. وکیل مهریه در مشهد وکالت انواع مهریه را چنین توصیف می دارد :
مهرالمسمی : مهریه‌ای است که در زمان عقد مشخص می شود.
مهرالمثل: مهریه‌ای که در صورت وقوع نزدیکی به زن تعلق می‌گیرد. ملاک تعیین مهرالمثل وضعیت زن از حیث شرافت خانوادگی و سایر صفات اوست.

مهرالمتعه: اگر میزان مهریه در عقد ذکر نشود و مرد قبل از تعیین مهریه و وقوع نزدیکی همسرش را طلاق دهد، زن مستحق مهرالمتعه است. برخلاف مهرالمثل، مهرالمتعه متناسب با وضعیت مالی مرد تعیین می‌شود.

 

وکیل مهریه درمشهد

 

همچنین اگر مردی به طرفیت همسر خود دادخواست طلاق مطرح نماید و دادگاه نیز در نهایت رای طلاق را صادر سازد، ثبت طلاق منوط به پرداخت حقوق مالی زوجه از جمله مهریه او خواهد بود.

مشاوره حقوقی و وکالت تخصصی در دعوی مطالبه مهریه خود را به وکلای خانم و یا آقا در مشهد وکالت بسپارید.

جهت ارتباط با مشهد وکالت می توانید در ساعات اداری از طریق شماره های ذیل تماس حاصل فرمایید:

۰۵۱-۳۷-۶۷-۸۰-۹۰

۰۹۱۵-۸۰-۷۰-۱۶۴

نکته 1: مشاوره حقوقی به صورت حضوری و با تعیین وقت قبلی از طریق شماره های ارتباطی فوق انجام می گردد. مشاوره حقوقی به صورت تلفنی نیز امکانپذیر است.

نکته 2 : مشاوره حقوقی به صورت حضوری یا تلفنی دارای هزینه حق المشاوره می باشد.

نکته3- در مشهد وکالت حق الوکاله قابلیت اقساط دارد.

زمان ملاقات به وقت ایران-مشهد : روز های شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۷ الی ۲۱ می باشد.