وکالت تخصصی در مشهد وکالت

وکیل الزام به تنظیم سند در مشهد

✍ دعاوی ملکی _ املاک_ اراضی و مالکیت، دعاوی بسیار مهم، تخصصی و پیچیده ای است لذا مستلزم کسب مشاوره و صلاحدید از اهل فن کاردان و متخصص آن خواهد بود و می بایست توسط وکیل _ وکلای متخصص که در دعاوی ملکی _ املاک دانش علمی و تجربه عملی دارند، مورد بررسی موشکافانه حقوقی قرار گیرد.
در این خصوص دپارتمان حقوقی- تخصصی- ملکی مشهد وکالت با کادری تخصصی و مجرب از وکیل _ وکلای حرفه ای _ متخصص و طراز اول در دعاوی ملکی _ املاک و مالکیت در مشهد با مدیریت جناب آقای سعید عابدیان وکیل پایه یک دادگستری و کارشناس ارشد حقوق خصوصی و دارنده آرای توفیقی درخشانی در انواع دعاوی ملکی و املاک، مفتخر است احقاق حقوق حقه شما در دعاوی ملکی _ املاک در مشهد را برعهده گرفته و مورد پیگیری حقوقی و دفاع قانونی خود قرار دهد.

 

وکیل الزام به تنظیم سند

 

تعریف گواهی عدم حضور

در شرح گواهی عدم حضور، وکیل ملکی در مشهد وکالت آنرا چنین تشریح می نماید.
هرگاه طرفین معامله یک ملکی در مشهد (منظور خریدار و فروشنده ) در یکی از دفاتر مشاور املاک مبایعه نامه مبایعه نامه ملک یا املاکی را به صورت عادی( غیر رسمی) تنظیم میکنند، جهت تنظیم انتقال سند رسمی آن ملک یا املاک تاریخی را تعیین خواهند نمود. وکیل الزام به تنظیم سند رسمی در مشهد وکالت اشعار می دارد: چنانچه یکی از طرفین نسبت به حضور در دفتر خانه و در تاریخ مذکور اقدام نکند، طرف دیگر می تواند ضمن انجام وظایف خود درخواست کتبی مبنی بر تایید عدم حضور مشارالیه توسط سردفتر مربوطه مطرح نماید و این گواهی از سوی سردفتر در خصوص علت عدم انجام معامله صادر می شود.

از منظر وکیل ملکی در مشهد وکالت صدور گواهی عدم حضور در دفتر خانه به دو نحو انجام می گردد.

1- از طرف خریدار و با حضور ایشان در دفتر اسناد رسمی علیه فروشنده
2- از طرف فروشنده وباحضور ایشان در دفتر اسناد رسمی علیه خریدار
البته هر یک از اشخاص فوق الذکر در دریافت گواهی عدم حضور می بایست وظایف خود را به طور کامل انجام داده باشد و مدارک انجام آن وظایف را در دفتر خانه مذکور به همراه داشته باشد.
به اعتقاد وکیل املاک در مشهد وکالت داشتن گواهی عدم حضور در پیشبرد دعوی و صدور حکم به الزام به تنظیم سند رسمی ملک در مشهد مدرکی است که دارای اثری کلیدی و ویژگی به سزایی می باشد.
دعوی الزام به تنظیم سند رسمی در مشهد یکی دیگر از اقسام دعاوی املاک می باشد. طرح این دعوی ملکی را به وکیل املاک در مشهد وکالت بسپارید.

✍ مشاوره حقوقی – وکالت تخصصی
ویژه دعاوی ملکی ، املاک و اراضی از جمله : تصرف عدوانی،خلع ید، دعاوی املاک مشاع، تنظیم قراردادهای ملکی، الزام به تنظیم سند رسمی، دعوی اثبات مالکیت، تخلیه ملک، انتقال ملک غیر، معامله معارض، ابطال سند، دعاوی پیمانکاری، تعهدات قراردادی، داوری و … توسط بهترین وکلای متخصص، مجرب و متعهد در دپارتمان تخصصی – ملکی مشهد وکالت با مدیریت جناب آقای سعید عابدیان وکیل پایه یک دادگستری و کارشناس ارشد حقوق خصوصی.

جهت ارتباط با مشهد وکالت می توانید در ساعات اداری از طریق شماره های ذیل تماس حاصل فرمایید:

۰۵۱-۳۷-۶۷-۸۰-۹۰

۰۹۱۵-۸۰-۷۰-۱۶۴

نکته ۱ : مشاوره حقوقی به صورت حضوری و با تعیین وقت قبلی از طریق شماره های ارتباطی فوق انجام می گردد. مشاوره حقوقی به صورت تلفنی نیز امکانپذیر است.

نکته ۲ : مشاوره حقوقی به صورت حضوری یا تلفنی دارای هزینه حق المشاوره می باشد.

نکته۳ : در مشهد وکالت حق الوکاله قابلیت اقساط دارد.

زمان ملاقات به وقت ایران-مشهد : روز های شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۷ الی ۲۱ می باشد.