وکالت تخصصی در مشهد وکالت

بهترین وکیل مهریه در مشهد

بهترین وکیل مهریه در مشهد وکیلی است که در دعاوی مربوط به حقوق مالی زوجه بویژه دعوی مطالبه مهریه در مشهد آزمودگی و مهارت وکالتی لازم را داشته و از جدیدترین اخبار و قوانین مربوط به موضوع مهریه آگاه بوده و نسبت به آن تسلط کامل داشته باشد. بهترین وکیل مهریه در مشهد وقوف و اطلاع دارد که براساس بند ۳ از ماده‌ 28 لایحه برنامه ششم توسعه مصوب ۹۵: تمامی دعاوی ناشی از عدم اجرای مفاد اسناد رسمی تنظیمی در دفاتر اسناد رسمی و دفاتر رسمی ازدواج و طلاق از جمله «سند رسمی نکاحیه» ، در مرحله بدوی از طریق ادارات اجرای مفاد اسناد رسمی لازم الاجرای سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، رسیدگی و اجرا شود…» بدین ترتیب از این پس بانوان محترم برای وصول مهریه خود میبایست ابتدائا از طریق دوایر اجرای ثبت اقدام نمایند.
بدین توضیح که بانوی خواهان وصول مهریه صرفاً و الزاماً می بایست ابتدا از طریق دایره اجرای ثبت، پرونده وصول مهریه خود را پی جویی نماید و چنانچه در شیوه فوق الذکر به نتیجه مطلوب نرسد، آنگاه مجاز خواهد بود تازه از طریق مراجع قضایی (دادگاه خانواده) مجددا پرونده مهریه خود را منتها ایندفعه به شکل قضایی مفتوح نماید.

 

مطالبه مهریه

 


در ادامه همچنین دعاوی نفقه، اجرت المثل ، دعاوی غیرمالی از جمله طلاق، تمکین و بسیاری دیگر، در شعبی از دادگاههای حقوقی که جهت رسیدگی تخصصی به این دعاوی معین شده اند (که به شعب دادگاه خانواده معروف است) رسیدگی خواهد شد.

دعاوی خانواده از جمله دعوی مطالبه مهریه، دعاوی نسبتا تخصصی و حائز پیگیری های اداری -قضایی است. مشهد وکالت ضمن معرفی بهترین وکیل مهریه اعم از وکلای محترم خانم یا آقا مشاوره حقوقی و وکالت تخصصی لازم را ارائه می نماید.

جهت ارتباط با مشهد وکالت می توانید در ساعات اداری از طریق شماره های ذیل تماس حاصل فرمایید:

۰۵۱-۳۷-۶۷-۸۰-۹۰

۰۹۱۵-۸۰-۷۰-۱۶۴

نکته 1: مشاوره حقوقی به صورت حضوری و با تعیین وقت قبلی از طریق شماره های ارتباطی فوق انجام می گردد. مشاوره حقوقی به صورت تلفنی نیز امکانپذیر است.

نکته 2 : مشاوره حقوقی به صورت حضوری یا تلفنی دارای هزینه حق المشاوره می باشد.

نکته3- در مشهد وکالت حق الوکاله قابلیت اقساط دارد.

زمان ملاقات به وقت ایران-مشهد : روز های شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۷ الی ۲۱ می باشد.