وکالت تخصصی در مشهد وکالت

بهترین وکیل ملکی در مشهد

بهترین وکیل ملکی مشهد

✍ گروه وکلای متخصص و مجرب در دپارتمان حقوقی- تخصصی- ملکی مشهد وکالت با سالها تجربه و سوابقی درخشان در خصوص دعاوی ملکی املاک در مشهد، تهران و سراسر کشور ضمن ارائه رهنمود و مشاوره حقوقی ویژه، به انجام وکالت تخصصی در انواع دعاوی ملکی، املاک و اراضی در مشهد مبادرت می ورزد. بهترین وکیل ملکی در مشهد را میتوانید در مشهد وکالت جست و جو کنید.

 

بهترین وکیل ملکی در مشهد

وکیل ملکی آقا در مشهد

✍ تعریف دعاوی ملکی

به آن بخش از دعاوی حقوقی که به حوزه املاک و اموال غیر منقول مربوط می باشد دعاوی ملکی گویند که بر حسب موضوع و عناوین قانونی، دعاوی ملکی و املاک دارای مصادیق مختلف و متنوعی خواهد بود.
از جمله مهمترین مصادیق دعاوی ملکی ،املاک و اراضی عبارت است از:

۱- دعوی خلع ید

۲- دعوی رفع تصرف عدوانی

۳- دعوی الزام به تنظیم سند رسمی

۴- دعوی تخلیه املاک اعم از املاک تجاری یا مسکونی

۵- موضوع انتقال ملک غیر 

۶- دعاوی افراز و فروش ملک مشاع

۷- دعوی ابطال معامله معارض ملک

۸- دعوی فسخ مبایعه نامه ملکی

۹-  دعوی ابطال مبایعه نامه ملکی

۱۰- دعاوی سرقفلی و حق کسب و پیشه

و سایر دعاوی ملکی، املاک

بهترین وکیل املاک و اراضی مشهد 

✍ دعاوی ملکی، املاک، اراضی و مالکیت، دعاوی بسیار مهم، تخصصی و پیچیده ای است لذا مستلزم کسب مشاوره و صلاحدید از اهل فن کاردان و متخصص آن خواهد بود و می بایست توسط وکیل یا وکلای متخصص که در دعاوی ملکی، املاک دانش علمی و تجربه عملی دارند، مورد بررسی موشکافانه حقوقی قرار گیرد.
در این خصوص دپارتمان حقوقی- تخصصی- ملکی مشهد وکالت با کادری تخصصی و مجرب از وکیل _ وکلای حرفه ای متخصص و طراز اول در دعاوی ملکی، املاک و مالکیت در مشهد با مدیریت جناب آقای سعید عابدیان وکیل پایه یک دادگستری و پژوهشگر دکتری حقوق خصوصی و دارنده آرای توفیقی درخشانی در انواع دعاوی ملکی و املاک، مفتخر است احقاق حقوق حقه شما در دعاوی ملکی، املاک در مشهد را برعهده گرفته و مورد پیگیری حقوقی و دفاع قانونی خود قرار دهد.

وکیل خلع ید در مشهد

 

وکیل املاک و اراضی در مشهد

 

مشاوره حقوقی یا وکالت تخصصی در مشهد


ویژه دعاوی ملکی، املاک و اراضی از جمله : تصرف عدوانی، خلع ید، دعاوی املاک مشاع، تنظیم قراردادهای ملکی، الزام به تنظیم سند رسمی، دعوی اثبات مالکیت، تخلیه ملک، انتقال ملک غیر، معامله معارض، ابطال سند، دعاوی پیمانکاری، تعهدات قراردادی، داوری و … توسط بهترین وکلای متخصص، مجرب و متعهد در دپارتمان تخصصی ملکی مشهد وکالت با مدیریت جناب آقای سعید عابدیان وکیل پایه یک دادگستری و کارشناس ارشد حقوق خصوصی.

 

بهترین وکیل ملکی آقا در مشهد

 

نکته: دعاوی حقوقی با موضوعات ملکی، املاک و اراضی از زمره دعاوی ویژه و تخصصی می باشد. لذا طرح یا دفاع در چنین دعاوی پر اهمیت را به وکیل یا وکلای مجرب و متخصص در انواع دعاوی ملکی، املاک و اراضی در مشهد وکالت بسپارید.

جهت ارتباط با مشهد وکالت می توانید در ساعات اداری از طریق شماره های ذیل تماس حاصل فرمایید:

۰۵۱-۳۷-۶۷-۸۰-۹۰

۰۹۱۵-۸۰-۷۰-۱۶۴

 

توجه:

۱- مشاوره حقوقی به صورت حضوری و با تعیین وقت قبلی از طریق شماره های ارتباطی فوق انجام می گردد. مشاوره حقوقی به صورت تلفنی نیز امکانپذیر است.

۲ – مشاوره حقوقی به صورت حضوری یا تلفنی دارای هزینه حق المشاوره می باشد.

3- در مشهد وکالت حق الوکاله قابلیت اقساط دارد.

زمان ملاقات به وقت ایران_مشهد : روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۷ الی ۲۱ می باشد.