وکالت تخصصی در مشهد وکالت

بهترین وکیل مهریه در مشهد

یکی از وکلای مجرب دعاوی خانواده و بهترین وکیل وکیل مهریه در مشهد وکالت در مورد مبحث مهم مهریه که بسیار حائز آثار حقوقی و مالی می باشد توضیح می دارد که: مهریه از جمله حقوق مالی زن می باشد که برای مرد همواره تکلیف برای پرداخت آن وجود دارد. از طرف دیگر امکان طلاق همسر نیز وجود خواهد داشت.

همچنین زن تحت هر شرایطی حتی ارتکاب جرم نسبت به همسر، مستحق دریافت مهریه است و شوهر نمی‌تواند به بهانه انجام اموری همچون خیانت و …
از پرداخت مهریه به وی خودداری کند.

 

بهترین وکیل مهریه در مشهد

 

بهترین وکیل مهریه در مشهد

بهترین وکیل مهریه در مشهد وکالت همچنین نکات دیگری را نیز در مورد مبحث حقوقی مهریه یادآوری می نماید.

طبق قانوت حمایت خانواده مصوب ۱۳۹۱ در خصوص مهریه صرفا تا ۱۱۰ عدد سکه تمام بهار آزادی یاد معادل آن امکان جلب زوج وجود دارد و با پرداخت این مبلغ خواه نقدی یا اقساط، زوج آزاد خواهد شد. نسبت به الباقی مهریه امکان جلب وجود ندارد ولی اگر اموالی از زوج به دست آید (حتی در آینده) قابل توقیف می باشد.

اگر مردی از بابت مهریه چه از دادگاه و چه از طریق اجرای ثبت، ممنوع الخروج شده باشد پس از اثبات اعسار ممنوع الخروجی او رفع می گردد.

بهترین وکیل مهریه در مشهد.

اموال منقول وغیر منقولی که می تواند جهت وصول مهریه قابل توقیف باشد عبارتند از:
▪️زمین
▪️آپارتمان
▪️حساب سپرده – سهام – تلفن همراه – حقوق پرسنلی – مطالبات خوانده از اشخاص ثالث و مانند آنان – توقیف حقوق ماهیانه زوج توسط زوجه تا میزان یك چهارم

▪️البته برخلاف تصور عمومی، مهریه بالای ۱۱۰ سکه نیز با معرفی و توقیف اموال، نظیر ملک، دارایی، حساب بانکی، حقوق دریافتی ماهانه و .. قابل وصول خواهد بود

▪️همچنین مهریه پس از فوت زن، توسط ورثه و پس از فوت شوهر، توسط زن از اموال باقی مانده شوهر قابل وصول است و اگر مهریه زن بیشتر از کلیه اموال همسر متوفی باشد تمام اموال زوج متوفی به زن تعلق می گیرد.

بهترین وکیل مهریه در مشهد

طرح انواع دعاوی خانواده از جمله دعوی مطالبه مهریه، طلاق، طلاق توافقی، ارث و سایر دعاوی حقوقی از قبیل انواع دعاوی ملکی، تجاری، مالی، کیفری خود را به وکلای متخصص در دپارتمان حقوقی-وکالتی مشهد وکالت بسپارید.

جهت ارتباط با مشهد وکالت می توانید در ساعات اداری از طریق شماره های ذیل تماس حاصل فرمایید:

۰۵۱-۳۷-۶۷-۸۰-۹۰

۰۹۱۵-۸۰-۷۰-۱۶۴

نکته ۱: مشاوره حقوقی به صورت حضوری و با تعیین وقت قبلی از طریق شماره های ارتباطی فوق انجام می گردد. مشاوره حقوقی به صورت تلفنی نیز امکانپذیر است.

نکته ۲ : مشاوره حقوقی به صورت حضوری یا تلفنی دارای هزینه حق المشاوره می باشد.

نکته۳ : در مشهد وکالت حق الوکاله قابلیت اقساط دارد.

زمان ملاقات به وقت ایران-مشهد : روز های شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۷ الی ۲۱ می باشد.