وکالت تخصصی در مشهد وکالت

داور خوب در مشهد

قبل از شروع مبحثی از مباحث داوری باید توجه شما کاربر گرامی را به نکاتی چند در رابطه با یک داور خوب درمشهد جلب نماییم. داور خوب در مشهد کسی ست که از بدیهی ترین موارد ممکن و در ابتدایی ترین موارد دارای مدرک رسمی داوری بوده و تجربه و درایت لازم در خصوص داوری حقوقی بین طرفین را برخوردار باشد. مشهد وکالت این امکان را برای شهروندان محترم مشهد فراهم آورده که از حضور و وجود وکلا و داوران خبره در زمینه‌های مختلف حقوقی بهره مند گردند. شما می توانید از طریق شماره های ذیل سایت جهت گرفتن نوبت برای برقراری ارتباط با داور خوب در مشهد تماس حاصل نمایید.

 

داور خوب در مشهد

 

“شرط داوری”

داوری فقط نسبت به اشخاصی که قرارداد یا شرط داوری را پذیرفته اند قابل اعمال است.

نسبت به شهود یا ضامن یک قرارداد که صرفا از جهت شهادت بر انعقاد قرارداد یا ضمانت از متعهد یا بدهکار اقدام به امضای قرارداد نموده باشند نمی توان اقدام به داوری و صدور رای نمود.

طبق ماده 460 از قانون آیین دادرسی مدنی – در مواردي‌كه مقرر گرديده است حل اختلاف به‌يك نفر داور ارجاع شود و طرفين نخواهند يا نتوانند در انتخاب داور تراضي نمايند و‌نيز در صورتي كه داور يكي ازطرفين فوت شود، يا استعفا دهد و طرف نامبرده نخواهد جانشين او را معين كند و يا در هر موردي كه انتخاب داور به‌شخص ثالث واگذار شده و آن شخص از تعيين داور امتناع نمايد يا تعيين داور از طرف او غير ممكن باشد، هريك از طرفين مي‌توانند با معرفي داور‌مورد نظر خود وسيله اظهارنامه از طرف مقابل درخواست نمايد كه ظرف ده روز از تاريخ ابلاغ اظهارنامه نظر خود را در مورد داور واحد اعلام كند و يا‌حسب مورد در تعيين جانشين داور متوفي يا مستعفي يا داوري كه انتخاب او وسيله ثالث متعذر گرديده اقدام نمايد. درصورتي كه با انقضاي مهلت،‌اقدامي به‌عمل نيايد،‌برابر قسمت اخير ماده قبل عمل خواهد شد.

جهت ارتباط با مشهد وکالت می توانید در ساعات اداری از طریق شماره های ذیل تماس حاصل فرمایید:

۰۵۱-۳۷-۶۷-۸۰-۹۰

۰۹۱۵-۸۰-۷۰-۱۶۴

نکته ۱: مشاوره حقوقی به صورت حضوری و با تعیین وقت قبلی از طریق شماره های ارتباطی فوق انجام می گردد. مشاوره حقوقی به صورت تلفنی نیز امکانپذیر است.

نکته ۲ : مشاوره حقوقی به صورت حضوری یا تلفنی دارای هزینه حق المشاوره می باشد.

نکته۳- در مشهد وکالت حق الوکاله قابلیت اقساط دارد.

زمان ملاقات به وقت ایران-مشهد : روز های شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۷ الی ۲۱ می باشد.