وکالت تخصصی در مشهد وکالت

زیارت حضرت رضا(ع) از راه دور

آیت الله اشرفی شاهرودی: زیارت حضرت رضا(ع) از راه دور مقبول درگاه الهی است/ مردم توصیه پزشکان را رعایت کنند.

آیت‌الله مصطفی اشرفی شاهرودی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، نیازی به تشرف حضوری زائران و مجاوران در محیط مضجع منور حضرت رضا(ع) نیست از همین رو عرض حاجت خدمت حضرت رضا(ع) از راه دور کفایت می‌کند.

ایشان اظهار کرد: آنچه که ما شنیدیم رعایت نکات برای دفع این بلا نسبت به حرم مطهر و زائران عزیز خوب انجام شده، اما در شرایط کنونی با استفاده از تبلیغات محیطی و غیره در صحن‌های متبرک حرم مطهر رضوی، بر زیارت حضرت رضا(ع) از راه دور تأکید و این شیوه از زیارت را در شرایط حاد کنونی ترویج دهید.

وی با بیان اینکه ائمه معصومین(ع) شاهد و ناظر بر اعمال محبین خویش هستند. تصریح کرد: با توجه به شرایط کنونی و شیوع ویروس کرونا، نیازی به تشرف حضوری زائران و مجاوران در محیط مضجع منور حضرت رضا(ع) نیست از همین رو عرض حاجت خدمت حضرت رضا(ع) از راه دور کفایت می‌کند.

این استاد با اشاره به روایتی از امام حسن عسکری(ع) که می‌فرمایند «ما دوستان و محبان مان را از خطرات بسیار حفظ می‌کنم.» افزود: تمام امورات جهان خلقت در دست حضرت مهدی(عج) است و بدون شک دعای ایشان شامل حال مردم کشور ایران خواهد شد چرا که این بزرگوران ناظر بر زندگی محبان خویش هستند.

آیت‌الله مصطفی اشرفی شاهرودی خاطرنشان کرد: عاجزانه از مردم تقاضا دارم دستورات پزشکی و بهداشت فردی را رعایت کنند و با توجه به اعتقادشان به ولایت اهل بیت(ع)، توسل‌شان به حضرت حجت ارواحنا فدا را قطع نکنند چراکه که طبق اعتقادات و تعالیم دینی، دعای خیر اهل بیت(ع) در درگاه خداوند متعال مستجاب است.

 زیارت حضرت رضا(ع) از راه دور

جهت ارتباط با مشهد وکالت می توانید در ساعات اداری از طریق شماره های ذیل تماس حاصل فرمایید:

۰۵۱-۳۷-۶۷-۸۰-۹۰

۰۹۱۵-۸۰-۷۰-۱۶۴

نکته 1: مشاوره حقوقی به صورت حضوری و با تعیین وقت قبلی از طریق شماره های ارتباطی فوق انجام می گردد. مشاوره حقوقی به صورت تلفنی نیز امکانپذیر است.

نکته 2 : مشاوره حقوقی به صورت حضوری یا تلفنی دارای هزینه حق المشاوره می باشد.

نکته3- در مشهد وکالت حق الوکاله قابلیت اقساط دارد.

زمان ملاقات به وقت ایران-مشهد : روز های شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۷ الی ۲۱ می باشد.