وکالت تخصصی در مشهد وکالت

بهترین وکیل ارث در مشهد

بهترین وکیل ارث در مشهد

بهترین وکیل ارث در مشهد وکیلی است که به قانون ارث و مقررات مربوط به تقسیم ترکه در مشهد کاملا تسلط داشته و با خبر است که اشخاص به دو دلیل از یکدیگر ارث می‌برند: 1- نسب یا 2- سبب. به عبارتی بهترین وکیل ارث در مشهد شناخت و علم دارد که زن و شوهر از افرادی هستند که همیشه و تحت هر شرایطی از سهم ارث خود برخوردار می‌شوند و هیچ وارث دیگری نمی‌تواند آن‌ها را به طور کلی از ارث محروم کند. اما وجود فرزند برای متوفی می‌تواند میزان سهم آن‌ها را از حداکثر به حداقل کاهش دهد. شرط تحقق ارث بین زوجین این است که زوجیت آن‌ها دائمی باشد. بنابراین در ازدواج موقت رابطه‌ٔ ارث بری وجود ندارد. سهم زوجه مشخص و معین است. اگر زوج فرزند نداشته باشد، یک چهارم از ترکه‌ٔ او سهم زوجه است و اگر فرزند داشته باشد یک هشتم متعلق به زوجه است. اگر زوج، همسران متعدد داشته باشد، این سهم الارث بین تمام همسرانِ متوفی به صورت مساوی تقسیم می‌شود.
بنابراین زن و شوهر همواره به واسطه‌ رابطه‌ سببیت موجود میان خود از یکدیگر ارث می‌برند البته مشروط بر اینکه عقد ازدواجشان دائمی باشد.
حال علاوه بر این زوجین، خانواده و نزدیکان متوفی نیز به واسطه‌ رابطه‌ نَسبیت از سهم الارث برخوردار می‌شوند.

دعاوی حقوق ارث، مطالبه سهم الارث، وصیت، اخذ گواهی انحصار وراثت، تقسیم ترکه و…از جمله اموری می باشد که دانش و پیگیری حقوقی خود را می طلبد. لذا وکالت و پیگیری در امور ارث و سایر موضوعات حقوقی مربوطه را به وکیل متخصص دعاوی ارث در مشهد وکالت بسپارید.

جهت ارتباط با مشهد وکالت می توانید در ساعات اداری از طریق شماره های ذیل تماس حاصل فرمایید:

۰۵۱-۳۷-۶۷-۸۰-۹۰

۰۹۱۵-۸۰-۷۰-۱۶۴

نکته 1: مشاوره حقوقی به صورت حضوری و با تعیین وقت قبلی از طریق شماره های ارتباطی فوق انجام می گردد. مشاوره حقوقی به صورت تلفنی نیز امکانپذیر است.

نکته 2 : مشاوره حقوقی به صورت حضوری یا تلفنی دارای هزینه حق المشاوره می باشد.

نکته3- در مشهد وکالت حق الوکاله قابلیت اقساط دارد.

زمان ملاقات به وقت ایران-مشهد : روز های شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۷ الی ۲۱ می باشد.