وکالت تخصصی در مشهد وکالت

مزایای حضور وکیل در دعوی طلاق و سایر دعاوی خانواده

مزایای حضور وکیل در دعوی طلاق و سایر دعاوی خانواده

مزایای حضور وکیل در دعوی طلاق و سایر دعاوی خانواده

در صورت اختیار وکیل نیازی به حضور طرفی که وکیل دارد در تمام مراحل دادگاه نیست.برای کسانی که تا کنون با دادگاه اصطلاحا سر و کار نداشته اند، گذشته از نا آگاهی نسبت به دعاوی خانواده ، استرس و اضطراب مواجه با قاضی و حضور در دادگاه وجود دارد.

بدیهی است طرفی که وکیل اختیار کند دچار این فشارهای روانی نخواهد شد. عده ای از مردم با توجه به شخصیت، شغل و سایر مسایل معتقدند که اگر در مجتمع قضایی خصوصا دادگاه خانواده حضور پیدا کنند چه بسا که با شخص آشنا و یا از اقوام رو به رو شوند و پذیرش این مساله برای انها دشوار باشد، حضور وکیل به جای موکل این مشکل را حل می کند. توصیه بر این است که حتی الامکان در تمام مراحل از وکیل استفاده کنید. اگر شخصی تمایل به حضور در دادگاه را ندارد بهتر است وکیل متخصص در کنار وی حضور داشته باشد.
انجام مراحل اقامه دعوی توسط وکیل دادگستری به دلیل آشنا بودن به شعب دادگاه و رویه آن ها سریعتر خواهد بود به کرات دیده شده است به دلیل اینکه در زمان طرح دعاوی خانواده بین زن و شوهر و اطرافیان آن ها تنش وجود دارد، بگو مگو و احیانا درگیری بین زوجین و اطرافیان، در مراجع قضایی ذی ربط ایجاد می شود.

لذا برای حفظ حرمت طرفین و جلوگیری از تنش و درگیری مضاعف با واسطه وکیل خانواده، دعوی طلاق،طلاق توافقی و سایر دعاوی مربوط به امور خانواده را انجام دهید.
در دعاوی خانواده بعضا بین زوجین بی اعتمادی شدیدی وجود دارد و زوجین بیم آن را دارند که طرف مقابل ممکن است او را فریب دهد. برای جلوگیری از این موضوع نیز داشتن وکیل اقدامی خردمندانه است.

بهترین وکیل خانم در مشهد وکیلی است که علاوه بر سابقه مناسب در دعاوی حقوقی و کیفری تخصص لازم در دعاوی خانواده را دارا بوده و حمایت از حقوق موکل را سرلوحه کار خویش قرار می دهد…

جهت ارتباط با مشهد وکالت می توانید در ساعات اداری از طریق شماره های ذیل تماس حاصل فرمایید:

۰۵۱-۳۷-۶۷-۸۰-۹۰

۰۹۱۵-۸۰-۷۰-۱۶۴

نکته ۱: مشاوره حقوقی به صورت حضوری و با تعیین وقت قبلی از طریق شماره های ارتباطی فوق انجام می گردد. مشاوره حقوقی به صورت تلفنی نیز امکانپذیر است.

نکته ۲ : مشاوره حقوقی به صورت حضوری یا تلفنی دارای هزینه حق المشاوره می باشد.

نکته۳- در مشهد وکالت حق الوکاله قابلیت اقساط دارد.

زمان ملاقات به وقت ایران-مشهد : روز های شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۷ الی ۲۱ می باشد.