وکالت تخصصی در مشهد وکالت

رأی شماره ۷۴ مورخ ۱۳۹۸/۱/۲۷ هیأت عمومی دیوان عدالت اداری

بهترین وکیل ملکی در مشهد می بایست مشخصه های یک وکیل متخصص و با تجربه در دعاوی ملکی و املاک را داشته باشد.
یک وکیل ملکی در مشهد در دعاوی فروش املاک مشاع همچنین در زمینه تنظیم انواع معاملات و قراردادهای ملکی، قرارداد خرید پیش فروش، قراردادهای تجاری و اثار حقوقی ان اطلاعات و تخصص لازم را دارد.

رأی شماره ۷۴ مورخ ۱۳۹۸/۱/۲۷ هیأت عمومی دیوان عدالت اداری

رأی هیأت عمومی دیوان عدالت اداری

برای تفکیک کنتور آب و برق و گاز نیازی به اخذ رضایت سایر مالکین مجموعه های آپارتمانی نیست.چرا که الزام به اخذ رضایت سایر مالکین برای تفکیک کنتور آب و برق و گاز مغایر قانون است.

رأی شماره ۷۴ مورخ ۱۳۹۸/۱/۲۷ هیأت عمومی دیوان عدالت اداری:
در تبصره یک ماده یک قانون هدفمند کردن یارانه‌ها مصوب ۱۳۸۸/۱۰/۱۵ مقرر شده: «شرکتهای آب و برق و گاز موظفند در مواردی که از یک انشعاب چندین خانواده یا مشترک بهره‌برداری می‌کنند در صورتی که امکان اضافه کردن کنتور باشد تنها با اخذ هزینه کنتور و نصب آن نسبت به افزایش تعداد کنتورها اقدام نمایند.» نظر به اینکه در بند ۹، ۲، ۲ مجموعه مقررات و شرایط استفاده از گاز طبیعی، فراتر از قانون، شرایط دیگر مبنی بر (انصراف از سهم خود جلب رضایت سایر مالکین و پرداخت هزینه انشعاب به‌نرخ روز) اضافه شده، این بند از مصوبه با تبصره یک ماده یک قانون فوق‌الذکر مغایرت دارد و علاوه بر آن چون مطابق ماده ۵۸۹ قانون مدنی مقررشده هر شریک المال می‌تواند هر وقت بخواهد تقاضای تقسیم مال مشترک را بنماید، بنابراین مصوبه مذکور مغایر قانون وضع‌شده و مستند به بند ۱ ماده ۱۲ و ماده ۸۸ قانون تشکیلات دیوان عدالت اداری مصوب سال ۱۳۹۲ ابطال می‌شود.
دعاوی ملکی و دعوی فروش املاک مشاع دعاوی مهم و تخصصی می باشد. طرح یا دفاع در دعاوی ملکی خود را به وکیل متخصص ملکی در مشهد وکالت بسپارید.

جهت ارتباط با مشهد وکالت می توانید در ساعات اداری از طریق شماره های ذیل تماس حاصل فرمایید:

۰۵۱-۳۷-۶۷-۸۰-۹۰

۰۹۱۵-۸۰-۷۰-۱۶۴

نکته ۱: مشاوره حقوقی به صورت حضوری و با تعیین وقت قبلی از طریق شماره های ارتباطی فوق انجام می گردد. مشاوره حقوقی به صورت تلفنی نیز امکانپذیر است.

نکته ۲ : مشاوره حقوقی به صورت حضوری یا تلفنی دارای هزینه حق المشاوره می باشد.

نکته۳- در مشهد وکالت حق الوکاله قابلیت اقساط دارد.

زمان ملاقات به وقت ایران-مشهد : روز های شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۷ الی ۲۱ می باشد.