وکالت تخصصی در مشهد وکالت

بهترین وکیل خلع ید در مشهد

بهترین وکیل خلع ید در مشهد

دعاوی ملکی _ املاک_ اراضی و مالکیت، دعاوی بسیار مهم، تخصصی و پیچیده ای است لذا مستلزم کسب مشاوره و صلاحدید از اهل فن کاردان و متخصص آن خواهد بود و می بایست توسط وکیل _ وکلای متخصص که در دعاوی ملکی _ املاک دانش علمی و تجربه عملی دارند، مورد بررسی موشکافانه حقوقی قرار گیرد.
در این خصوص دپارتمان حقوقی- تخصصی- ملکی مشهد وکالت با کادری تخصصی و مجرب از وکیل _ وکلای حرفه ای _ متخصص و طراز اول در دعاوی ملکی _ املاک و مالکیت در مشهد با مدیریت جناب آقای سعید عابدیان وکیل پایه یک دادگستری و کارشناس ارشد حقوق خصوصی و دارنده آرای توفیقی درخشانی در انواع دعاوی ملکی و املاک، مفتخر است احقاق حقوق حقه شما در دعاوی ملکی _ املاک در مشهد را برعهده گرفته و مورد پیگیری حقوقی و دفاع قانونی خود قرار دهد.

 

بهترین وکیل خلع ید در مشهد

بهترین وکیل خلع ید در مشهد

دعوی خلع ید

✍هر دعوای حقوقی که در دادگاه مطرح می‌شود، دارای شرایط و ارکان جداگانه‌ای است. بنابراین رسیدگی به هر دعوا منوط به تحقق ارکان و شرایط تشکیل ‌دهنده آن دعوا و مستلزم تقدیم دادخواست مطابق مقررات قانونی است. زمانی که خواهان دادخواستی به خواسته خلع ید به دادگاه تقدیم می‌نماید، وجود شرایط و ارکان تشکیل‌ دهنده این دعوی خلع ید میبایست رعایت گردد.

ارکان دعوای خلع ید ۴ مورد است که برای اقامه دعوا در خصوص آن، باید این ارکان را در نظر گرفت و دادگاه نیز مکلف است بر اساس این ارکان، به موضوع رسیدگی کند.
اهمیت این ارکان به حدی است که در صورتی که تنها یک حکم صدق نکند، امکان ادامه پرونده در مراجع قضایی وجود ندارد.

✍ چهار رکن دعوای خلع ید

۱- مالکیت رسمی مالک
۲- غیر منقول بودن مال مورد تصرف
۳- احراز تصرف خوانده بر ملک
۴- غیر قانونی بودن تصرف متصرف

بهترین وکیل ملکی در مشهد

✍ موارد مهم در طرح دعوی خلع ید عبارتند از:

1- غیر منقول بودن مال مورد دعوی

2- دارا بودن سند رسمی مالکیت و ارائه آن توسط خواهان به دادگاه .

3- استعلام سابقه ثبتی که حاکی از بقاء مالکیت خواهان بر پلاک ثبتی باشد.

4- نتیجه قرار کارشناسی که حاکی از تصرفات خوانده در ملک خواهان باشد.

بهترین وکیل خلع ید در مشهد

✍ «نکته بسیار مهم»

چنانچه در اثر عدم آگاهی حقوقی برای طرح یک دعوایی در مرجع قضایی، عنوان اشتباهی انتخاب شود مثلا موضوع یک دعوی ملکی خلع ید است و می بایست دعوی خلع ید اقامه شود ولی در اثر عدم دانش حقوقی دعوی تخلیه ید مطرح شود دادگاه قرار عدم استماع دعوا صادر می کند و کلیه هزینه های دادرسی و ابطال تمبر که پرداخت شده است دیگر قابل استرداد نیست. بنابراین داشتن علم و دانش حقوقی در طرح انواع و اقسام دعاوی بویژه دعاوی ملکی و تجاری که بسیار دعاوی حساس و مهمی می باشد از تخصص و اهمیت به سزایی برخوردار است. لذا در این موارد عقل و منطق ایجاب میکند که درطرح امور حقوقی علی الخصوص انواع دعاوی ملکی و تجاری از وکیل متخصص و مجرب که در آن زمینه سابقه، تخصص و مهارت ویژه دارد مشاوره حقوقی کسب نموده و عندالزوم از وکالت تخصصی وی بهره مند گردید.

بهترین وکیل خلع ید در مشهد

پرونده هایی با موضوع دعوی خلع ید بعنوان یکی از دعاوی مهم ملکی گستره فراوانی در دادگاه های مشهد دارد و از آثار ویژه ای برخوردار است.

بهترین وکیل خلع ید در مشهد

لذا شناخت بهترین وکیل خلع ید در مشهد بسیار حائز اهمیت بوده و از نظرگاه مشهد وکالت وکیل خلع ید در مشهد دارای فاکتورها و مؤلفه های مشخصی می باشد از جمله اینکه:

۱- به قوانین و مقررات مربوط به این نوع از دعاوی تسلط کامل داشته و در این مورد از علم و دانش کافی برخوردار می باشد.

2-وکیل خلع ید در مشهد از تخصص و تجربه فراوانی در دعاوی ملکی و املاک به خصوص در قسمت خلع ید بهره مند است.
3- در قبول وکالت دعوی خلع ید همانند دلالان غیر وکیل نتیجه را تضمین نمیکند بلکه کاملا بر مبنای دلایل پرونده ، شواهد امر، میزان تجربه و دانش حقوقی-ملکی خود فقط دورنمایی نسبی از نتیجه دعوی را ترسیم میکند زیرا واقف است این شیوه بیشتر با رعایت شئون حرفه ای وکالت مطابقت دارد.
4- وکیل خلع ید در طرح دادخواست دعوی خلع ید نهایت فراست و توجه ویژه حقوقی خود را بکار میگیرد
و ذکر موارد بسیاری دیگر که در این مقال نمیگنجد.

علیهذا با توجه به اینکه دعوی خلع ید در زمره دعاوی ملکی و راجع به املاک غیر منقول می باشد لذا امر مشاوره حقوقی و وکالت در دعوی خلع ید در صلاحیت تجربی یک وکیل ملکی در مشهد که در دعاوی املاک و اثبات مالکیت تخصص و سوابق دارد خواهد بود.
بنابراین طرح و پیگیری دعوی خلع ید را به وکیل ملکی در خراسان و بهترین وکیل خلع در مشهد بسپارید.

مشاوره حقوقی – وکالت تخصصی
ویژه دعاوی ملکی ، املاک و اراضی از جمله : تصرف عدوانی، خلع ید، دعاوی املاک مشاع، تنظیم قراردادهای ملکی، الزام به تنظیم سند رسمی، دعوی اثبات مالکیت، تخلیه ملک، انتقال ملک غیر، معامله معارض، ابطال سند، دعاوی پیمانکاری، تعهدات قراردادی، داوری و … توسط بهترین وکلای متخصص، مجرب و متعهد در دپارتمان تخصصی – ملکی مشهد وکالت با مدیریت جناب آقای سعید عابدیان وکیل پایه یک دادگستری و کارشناس ارشد حقوق خصوصی.

جهت ارتباط با مشهد وکالت می توانید در ساعات اداری از طریق شماره های ذیل تماس حاصل فرمایید:

۰۵۱-۳۷-۶۷-۸۰-۹۰

۰۹۱۵-۸۰-۷۰-۱۶۴

نکته 1 : مشاوره حقوقی به صورت حضوری و با تعیین وقت قبلی از طریق شماره های ارتباطی فوق انجام می گردد. مشاوره حقوقی به صورت تلفنی نیز امکانپذیر است.

نکته 2 : مشاوره حقوقی به صورت حضوری یا تلفنی دارای هزینه حق المشاوره می باشد.

نکته 3 : در مشهد وکالت حق الوکاله قابلیت اقساط دارد.

زمان ملاقات به وقت ایران-مشهد : روز های شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۷ الی ۲۱ می باشد.