وکالت تخصصی در مشهد وکالت

تحلیل عملکرد اداره کل ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی

اداره کل ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی در سال 95 موفق به کسب رتبه دوم در کشور به لحاظ تعداد اسناد تنظیمی دفاتر اسناد رسمی، پرونده‌های تشکیل شده اجرا، ثبت شرکت‌ها، ثبت وقایع ازدواج الکترونیک ثبت شده و طلاق الکترونیک و ثبت شده و همچنین کسب رتبه سوم در ثبت الکترونیک خلاصه معاملات و پاسخ الکترونیک استعلامات دفاتر املاک شده است.

به گزارش ایسنا، تهران با 20 هزار و 500 پرونده تشکیل شده در سال 95 دارای رتبه نخست و خراسان رضوی و آذربایجان شرقی به ترتیب با 11 هزار و 631 و 9163 پرونده تشکیل شده اجرا دارای رتبه دوم و سومند.

خراسان رضوی با 918 هزار و 880 سند تنظیمی در سال 95 که یک چهارم اسناد تنظیمی تهران است، جایگاه دوم را به خود اختصاص داده است.

 بیشترین رشد در عملکردهای اداره کل ثبت اسناد و املاک متعلق به اجرائیه‌های مهریه، با 30.31 درصد رشد در سال 96 نسبت به مدت مشابه سال 95 بوده است و پس از بیشترین رشد مربوط به معاملات ثبت شده غیرمنقول با 16.95 درصد رشد و پرونده‌های تشکیلی اجرا با 14 درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

ثبت شرکت‌ تجاری در سال 96 با کاهش 15.34 درصدی مواجه شد و پس از آن ثبت معاملات منقول و تغییرات ثبت شده در شرکت بیشترین کاهش را به دنبال داشتند.

جهت ارتباط با مشهد وکالت می توانید در ساعات اداری از طریق شماره های ذیل تماس حاصل فرمایید:

۰۵۱-۳۷-۶۷-۸۰-۹۰

۰۹۱۵-۸۰-۷۰-۱۶۴

نکته ۱ : مشاوره حقوقی به صورت حضوری و با تعیین وقت قبلی از طریق شماره های ارتباطی فوق انجام می گردد. مشاوره حقوقی به صورت تلفنی نیز امکانپذیر است.

نکته ۲ : مشاوره حقوقی به صورت حضوری یا تلفنی دارای هزینه حق المشاوره می باشد.

نکته۳ : در مشهد وکالت حق الوکاله قابلیت اقساط دارد.

زمان ملاقات به وقت ایران_مشهد : روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۷ الی ۲۱ می باشد.