وکالت تخصصی در مشهد وکالت

وکیل چک در مشهد

یک وکیل چک در مشهد از همان ابتدای پذیرش وکالت، موکل خود را چنین تفهیم و توجیه می نماید که در طرح دعاوی تجاری در مشهد مثل دعوی مطالبه وجه چک تهیه کلیه مدارک و دلایل بر عهده شخص موکل است و وظیفه حقیقی وکیل بهره برداری از مستندات مذکور و انطباق انها با مفاد قانونی در دادگاه است.بعبارتی یک وکیل چک در مشهد توضیح می فرماید که وجود دلایل لازم در پرونده مطالبات مالی در مشهد دارای جهت پیشبرد دعوی دارای آثار قانونی مثبته بالایی خواهد بود.

 

وکیل چک در مشهد

 

در ادامه مبحث وکالت در وصول چک در مشهد باید اذعان نمود که چک مانند اسکناس وسیله پرداخت نقدی است ازین رو بهتر است به تاریخ روز تنظیم شود ولی اگر چک مدت دار هم باشد و برای تاریخ فردا، دو هفته دیگر یا غیره تنظیم شود باز هم چک محسوب شده ولیکن واحد وصف کیفری نخواهد بود.
وقتی چکی را دریافت می کنید که تاریخ آن برای یک سال بعد تنظیم شده است، در تاریخ مقرر که به بانک مراجعه می کنید فرض بر این است که چک را همان روز دریافت کرده اید و چک شما بروز است، مگر در پشت یا روی چک به مدت دار بودن آن اشاره شده باشد یا اگر چک برای قراردادی صادر شده است، مشخصات آن روی قرارداد نوشته شده باشد.
تفاوت چک به روز و چک مدت دار این است که چک به روز از طریق کیفری و چک مدت دار از طریق حقوقی قابل پیگیری است.
پیگیری چک از طریق کیفری مزایای خاص خود را دارد پس بهتر است از قبول چک های مدت دار خودداری کرده و معاملات خود را با دریافت چک به روز منعقد سازید.

دپارتمان حقوقی مشهد وکالت مفتخر است جهت طرح دعاوی تجاری از جمله وصول مطالبات، مطالبه وجه چک، مطالبه وجه سفته در مشهد مشاوره تخصصی حقوقی و وکالت در پرونده های مربوطه را ارائه نماید.

جهت ارتباط با مشهد وکالت می توانید در ساعات اداری از طریق شماره های ذیل تماس حاصل فرمایید:

۰۵۱-۳۷-۶۷-۸۰-۹۰

۰۹۱۵-۸۰-۷۰-۱۶۴

نکته 1: مشاوره حقوقی به صورت حضوری و با تعیین وقت قبلی از طریق شماره های ارتباطی فوق انجام می گردد. مشاوره حقوقی به صورت تلفنی نیز امکانپذیر است.

نکته 2 : مشاوره حقوقی به صورت حضوری یا تلفنی دارای هزینه حق المشاوره می باشد.

نکته3- در مشهد وکالت حق الوکاله قابلیت اقساط دارد.

زمان ملاقات به وقت ایران-مشهد : روز های شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۷ الی ۲۱ می باشد.