وکالت تخصصی در مشهد وکالت

مشاوره حقوقی در مشهد

از نکته نظر دپارتمان حقوقی-تخصصی مشهد وکالت در خصوص شیوه صحیح دریافت مشاوره حقوقی در مشهد
و یا مشاوره حقوقی تلفنی در مشهد
توجه به نکات ذیل می تواند مهم و حائز اهمیت باشد.
ارائه رهنمود و مشاوره حقوقی در مشهد مقوله ایست مهم و تخصصی لذا چنانچه این امر بخواهد صرفا به صورت لاین و در فضای مجازی مطرح گردد، به قطع و یقین چنین مشاوره ای هیچ گاه علمی و استاندارد نخواهد بود.

 

مشاوره حقوقی

 

با توجه به اینکه مسائل حقوقی موضوعاتی مهم و بعضا حساس بوده و در نوع خود می تواند حسب مورد با جان، مال، آبرو و حیثیت افراد در ارتباط باشد بنابراین با چه منطق و استدلالی می توان امور به این حساسی را صرفا از طریق بیانات در فضای مجازی( سایبری) مطرح و درخواست بررسی نمود؟

جهت برخورداری از یک مشاوره حقوقی متعارف و استاندارد در مشهد مسلما بهترین و مطمئن ترین شیوه ، همان مشاوره حضوری و رو در رویی خواهد بود.

مشاوره حقوقی تلفنی در مشهد

البته در خصوص مواردیکه امکان اخذ مشاوره حضوری فراهم نمی باشد و مصداق حقوقی مورد نظر مانند چک نیز از وضعیت روتین و نسبتا واضحی در رویه قضایی برخوردار است ، استثنائا و ناچارا در اینگونه موارد انجام مشاوره حقوقی تلفنی در مشهد (به صورت غیر حضوری) می تواند راهگشا و بلامانع باشد.

مشاوره حقوقی در مشهد

مشاوره حقوقی در مشهد وکالت توسط وکلای مجرب و متخصص آقا و خانم در امور مختلف حقوقی از جمله دعاوی تجاری مانند فسخ قرارداد، قرارداد های تجاری، وصول چک- سفته…

دعاوی ملکی- املاک و اراضی مانند دعوی رفع تصرف عدوانی، دعوی الزام به تنظیم سند رسمی، دعوی خلع ید، تخلیه ید، دعاوی موجر و مستأجر…

دعاوی خانواده مانند مهریه، انواع طلاق، طلاق توافقی…

امور کیفری مانند کلاهبرداری، جعل، انتقال مال غیر…

امور حسبی مانند وصیت، ارث، حجر
انجام می گردد.

 

مشهد وکالت

 

جهت ارتباط با مشهد وکالت می توانید در ساعات اداری از طریق شماره های ذیل تماس حاصل فرمایید:

۰۵۱-۳۷-۶۷-۸۰-۹۰

۰۹۱۵-۸۰-۷۰-۱۶۴

نکته ۱: مشاوره حقوقی به صورت حضوری و با تعیین وقت قبلی از طریق شماره های ارتباطی فوق انجام می گردد. مشاوره حقوقی به صورت تلفنی نیز امکانپذیر است.

نکته ۲ : مشاوره حقوقی به صورت حضوری یا تلفنی دارای هزینه حق المشاوره می باشد.

نکته۳- در مشهد وکالت حق الوکاله قابلیت اقساط دارد.

زمان ملاقات به وقت ایران-مشهد : روز های شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۷ الی ۲۱ می باشد.